Thursday, June 6, 2013

i'm blank #20


Bismillah...Assalamualaikum...

i'm blank ok ternyata blank langsung aku hari ni...macam orang setengah bangun setengah tidur...serius aku pun tak tau la apa yang menyebabkan aku jadi blank harini...ini yang menyebabkan mood aku tak berapa nak gumbirooo ni... senyum yang ado je.. #mengeluh

so hari ini kitorang pergi makan2 lagi kat #RED CARROT lagi dan lagi sebab nak sponser my bff makan sana walau ala kadar je tapi mengenyangkan perut kitorang... pakaian alar kadar jer.. pendek kata aku sampai awal kat lokasi so aku p la dulu farmasi guardian berdekatan nak beli losyen tapi lain pula beli yang disebabkan c&c pencuci muka dah habis so aku hambek lah satu..mahal $6 lebih 50ml je alahaiii dan ada beli mentosss tu pun tersalah beli, pandai pula aku p beli yang action mint tu berangin mulut^-^

dah habis beli aku pun p lah red tapi diorang belum smpai then aku masuk terus lah sebab aku takut berdiri  sorang2 macam patung promosi kat luar tu, takut ada spy dok tengok2...naik tangga terus aku p cari tempat cantik..aku pun tarik kerusi selamber jer duduk ayu.. then tak lama tu ada waiter datang beri segala bala order yang banyak..pastu dia pergi dengan senyuman, aku x kedekut aku senyum lebar kat dia.. then aku tengok lah kertas order yang dia kasi tu...terbeliak mata tengok, ko tau?ko tau tak apa dia tulis kat kertas order tu??? blank terus otak kito tau >_<

VIP aku duduk kat meja vip serius aku tak tahu yang tu meja vip, rasa malu rasa bersalah pun ada dan aku blank kejap samada nak angkat tukar tempat lain or nak dok jer buat biasa tu sebab diorang tak tulis pun meja vip...nasib baik tak ada org reserve meja tu mana tau ada Datin Dato Tan Sri or anak Dato aihhh tak ke paparazi nanti.. x kisah lah, aku duduk jer sambil balek2 menu list tu..subhanallah tak terpilih kito ni wei,berkali2 juga aku balek2 menu tu dan berkali2 juga waiter tadi datang nak tengok aku dah habis order ke tidak... haiyoyo...aku x tau nak order apa then aku order makanan yang sama macam dulu.. sweet sour fish fillet with steam rice dan minuman aku order magic rainbow dan mineral water.. aku letak tepi menu tu dan tunggu tunggu dan terus menunggu ladies and gentlemen ni datang...dah lah aku vip ni >_< oppsss

lebih kurang 10 minit juga lah aku blank tak tau nak buat ape menunggu diorang datang..aku selca lah alahai...tak lama tu diorang sampai penat aku menunggu dan aku tersangat laparrr..dah habis order semua tak sampai brapa minit air sampai... air aku cantik dah namanya rainbow dan yang warna warni tu jelly yang warna warni gitu...

lepas habis makan kitorang pun balik rumah..dan aku belum balik lagi nak p beli ikat rambut pastu p watson beli c&c toner tapi tengok harga terus putus selera nak beli...aku pun beli mini wet tissue watson yang first time aku pakai terserlah harummm bagai bunga di taman sangat tenang...ada lah bual2 sikit dengan cashier watson suruh aku buat member card watson alahai dah aku selalu cuai nak pegang card banyak2..lain kali jer lah buat kan bleh... aku jawab senyum senggih2 kata tak pe lah^-^

memandangan aku teringat kat bapak aku suka ayam KFC..aku pun p beli ayam untuk bapakku yang terhebat ini...sebab sayang kat bapak lah aku beli fav food ayoh kan... kan tak lama hari bapa, hari-hari hari ibubapa...sayang dua insan terhebat kito ni... kito order 5 pieces spicy chicken jer sebab duit tak cukup nak beli chezzy wedges untuk ayoh...tak pe lah, nanti masak sendiri kat rumah untuk bapak ok kan kan kan...

dan ito dah letih kito pun balit lahhh masuk kereta bawa kotak kfc, bapak dah senyum2 faham... family ayam kfc ke??? semua orang suka spicy ayam kfc kan #love

ohhh btw KFC ada promotion discount untuk breakfast meal...ada kupon discount untuk korang, bleh lah korang sarapan kat kfc ni... aku makan roti sapu kaya or roti crackers celup kopi teh panas jer kalau special nasi goreng or cucur comel kita buat #muntah

i'm blank with nonthing to do..so i'm just wrote what have in my mind... Ya Allah berikan ketenangan jiwa kepada ku Ya Allah^-^



THE END


LOVES ME,LOVES U,LOVE ALLAH


terimakasih
#sitifaizahraini

Do follow@subscribe my keeks #sitifaizahraini2

I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

No comments:

Post a Comment

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^