Sunday, February 10, 2013

Shila Amzah

Assalamualaikum...bismillah

firstly,semua gambar2 siti ambil dari facebook dan google

 Photo: Life must go on... keep calm and smile :)



ungkapan shila amzah di twitter #copypaste

Ya Allah,sha sangat harap,abang Dan Abah berdamai ya Allah.. Sha sayangkan abang,sha sayangkan abah.. Sha taknak hilang dua2..ya Allah......

If abang Dan Abah berbaik,sha janji sha akan jd peneman hidup abang Dan anak Abah yang terbaik didunia.. InsyaAllah..doakan sha..

Yes family's first..but at d same time,sha nak peluang utk buat keputusan sendiri juga. I don't wanna over-protected anymore. Let me be,ME.

Sha sendirian sekarang di sesuatu tempat mencari ketenangan .. Not with my family anymore or with abang.. doakan sha selamat..

You had my heart inside your hand.. And you played it to the beat..

Turn my sorrow into treasured gold.. You'll pay me back in kind and reap just what you sow...

All my windows still are broken.. But I'm standing on my feet..

No matter how educated you are,you have no right to call anyone else's stupid.

You have no idea what I've went through.. I didn't ran away.. I just want a peace of mind away from all these people. Why can't I?tell me.

Shila,
Kuatkan semangat,Allah menguji kita sebab Allah sayang kita Allah rindu kita dan Allah nak kita sentiasa berada di sisi Dia dan mengadu denganNya
solat,berzikir dan doa
"wuAllahualam"
inshaaAllah
siti juga bukan manusia yang kuat dan tabah tatkala diuji
sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya

kami semua sini akan senantiasa mendoakan shila dan memberi semangat kepada shila





shila ium tangan sharnaaz



Photo: Blue + White = Cool  ... hehe :)

Photo: Putih + Biru.... :)

Photo: Siapakah pelakon tempatan kegemaran anda? Undilah mereka untuk #AnugerahBlockbuster Astro!

Sharnaaz Ahmad 

Shila Amzah beraya bersama Sharnaaz

Photo: "Memakai hijab membataskan genre lagu yang boleh saya bawakan. Saya tidak boleh menari jika hendak dibandingkan dengan peserta negara lain. Saya juga mempunyai kebimbangan pada peringkat awal berhubung penerimaan masyarakat di sana dengan imej saya."

Selanjutnya : http://www.limauais.com/saya-tidak-boleh-menari-kerana-berhijab-shila-amzah/

Photo: "Saya terima banyak teguran dan kritikan akibat penyiaran itu. Mungkin mereka tidak tahu rakaman itu dilakukan sebelum saya bertudung. Ramai yang menyalahkan saya dan menuduh saya bertudung itu hanya sekadar ‘hangat-hangat tahi ayam’. Malah ada yang menganggap saya mempersendakan hijab." -SHILA AMZAH-

http://www.mymedia.my/shila-amzah-perjelas-isu-persenda-hijab/

Photo: At Batu Feringgi, Penang...

Photo: Selamat Hari Raya... XoXo :)

Photo: “Insya-Allah jika tiada aral, Shila sekeluarga akan beraya di kampung mama yang terletak di Banting, Selangor pada raya pertama dan kemudian bertolak ke Perak. - Shila Amzah -

http://www.mymedia.my/shila-amzah-sedondon-beraya-bersama-sharnaaz-ahmad/

Photo: “Pada hari Sabtu lepas, saya ada terlibat dengan penggambaran program Nona bersama Neelofa dan Farah Fauzana tetapi ketika sampai di tempat penggambaran, saya membuka tudung. Shila Amzah

http://www.mymedia.my/shila-hamzah-mahu-kekal-bertudung/

Photo: http://www.mymedia.my/shila-hamzah-mahu-kekal-bertudung/

Shila dan Sharnaaz


maaf kalau ada salah/kesilapan kata
harap tak menyingung hati sesiapa
jangan simpan di dalam hati,siti tahu korang baik

terimakasih
#sitifaizahraini


I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

No comments:

Post a Comment

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^