Friday, December 14, 2012

senior#7


Bismillahirahmanirahim...assalamualaikum...


uihhh >.< adik-adik semua dah ready nak sekolah ke? bangun pagi mata masih layu2 minda masih trtinggal kat rumah dan tiap mggu kena brhimpun tgh panas berdiri tegak nyanyi lagu Negaraku nyanyi tanpa suara mulut gerak slow2 nyanyi dalam hati kaki leguh banyak complain..

firstday sklh nanti kt tv penuh crita psl budak2 nangis masuk tadika,tahun 1,tgkatan1. cutenya^-^


aku dulu cmtu ke makbapak? ofcos lah ye. ada gambar masih simpan masa kat tadika.tpi aku xingat siapa yg ambil gmbr tu..abg aku kot..aku nangis kat tangga xnak gi sekolah. bila d'kenang2 lucu tersengih sorang2..

tahun depan dah naik pangkat senior stpm upper pulak untuk sem'2 dan sem terakhir sem'3..makin sukar lah prjalanan ini tpi harus ku hadapi juga dgn tabah dan berusaha..cewah gitu! inshaaAllah..

harap2 ada bagi bauncer buku 1malaysia tu nanti,dapat ringan sikit beban nak beli buku2 rujukan.

ye la,stpm skrg kn sistem pelajaran dah naik moden dah pakai pggal pula,trpksa la beli pggal 1,2,3.. banyak tu..satu buku dah RM30+++ aku ambik 4 subjek trmasuk muet tpi muet cuma 1 buku je beli pakai untuk 3 pggal habis kot..
k bygkan 1 buku rm30+++ darab dgn 4 subjek dah beratus.. pakai 3 pggal cmne tu???

Alhamdulillah,aku bersyukur sebab makbapak sggup kluarkan duit untuk anaknya yg cute ni..eleh perasan lebih aku ni^-^


tulis pendekje,malas nak tulis pnjgbkn ada yg baca pun^-^ kihkih


Dan dan dan aku nak sangat iPad1Malaysia ni.. 
Datuk Najib please give me free iPad^-^Alhamdulillah rezeki dapat hadiah notebook 1Malaysia(2011) dan berharap sgt ada psgannya iPad1Malaysia kan? harap dapat hadiah lagi dari PM beri iPad ni free lagi boleh..senang nak belajar nanti dan boleh bawa mana2..

Brand malaysia tetap terbaikkk walau x secanggih jenama yg lain..Malaysia boleh maju,inshaaAllah...







selagi ada ilmu,selagi itu kita belajar
terimakasih^-^
#sitifaizahraini

I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

No comments:

Post a Comment

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^