Sunday, December 23, 2012

♥makbapak#10


Bismillahirahmanirahim...assalamualaikum...

23/12/2012today is my mak birthday^-^ say happy birthday to my mak.

awal pagi jam 12 tengah malam.

aku p kejutkan mak aku bangun

mak hairan then tnya kenapa?

jwpan aku MAK MAK HAPPY BIRTHDAY MAK^-^

mak senyum mengantuk pastu sambung tidur

aku senyum bila tengok mak senyum

mengacau mak tengah tidur jer aku ni..xpa bukan selalukan


Aku sayanggg makbapak
terimakasih menjadi yang terbaik untuk anakandamu ini
sesungguhnya anakandamu doa dapat jadi terbaik juga untuk makbapak :')
inshaaAllah



Ya Allah, 

hambaMu berdoa moga makbapak dipanjangkan umur mereka,Engkau limpahkan rezeki kurniaan nikmat kepada mereka,sentiasa memberi kegembiraan dan kesabaran kepada mereka


semoga Allah sentiasa berada di sisi makbapak menemani ayahanda&bonda tatkala adik lagi busy xdapat bersama-sama dengan makbapak

adik memohon seribu kemaafan tatkala ketika pernah menyakitkan hati,menyusahkan*sebab aku selalu merenget nak tu nak ni,mengecewakan*kegagalan dan membuat makbapak risau k^-^

the truth

Terimakasih sebab jaga adik sebaik seperti menatang minyak yg penuh k^-^jasamu xmampu ku balas.

syukur,Alhamdulillah atas apa yg pernah makbapak bagi,belikan,lakukan dan semua^-^

makbapak lah tempat ku mengadu tatkala gembira,sedih,masalah,sakit dan semua

tiada yang lebih mengerti diriku melainkan Allah SWT dan makbapak

yes,i really really love both of u dunia akhirat. 

MY SUPERBAPAK&SUPERMAK

I LOVE MAKBAPAK^-^



terimakasih^-^
#sitifaizahraini

I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

No comments:

Post a Comment

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^