Saturday, December 22, 2012

Ladies1#9


Bismillahirahmanirahim...assalamualaikum...

Alhamdulillah semalam 21.12.2012 dapat berjumpa dengan ladies shasya^-^

lama sgt xjumpa dah bnyak perubahan,semakin cantik*aku je yg xcantik
apa2 pun perubahan diorang tetap kawan ku dunia akhirat,inshaaAllah

walau bnyak halangan mula2 mcm nak cancel je plan kita org

tapi how the suprise? xboleh d'tunda lagi lagi lagi

terus packing semua brg simpan dlm beg.

fone masih berpaut balas membalas peti surat ladies yg tertanya aku kat mana?dah otw belum?

dan masih di rumah kelam kabut.

dalam keadaan kelam kabut tu,sepupu sepipi dari kampung datang.

salam2 diorang dan cakap2 kejap terus chau.

tanpa d'sedari beg aku lupa bawa oh my

takpa la. peringatan buat ku jgn buat lastminit.

nanti kelam kabut mcm aku


ok xnak cerita pnjg2.

kita org meeting dating ting ting ting kat red carrot cafe^-^

ladies2 nanti kita share gmbr k.

xdapat nak upload dulu. masalah teknikal dan nak cepat

lepas habis makan minum kat red carrot kita orang pun tawaf delta mall jap

pastu kita org pun balit

sampai rumah dah jam 5.30 cmtu dan sepupu sepipi dah balit

sambil rest minum air F&N oren tngok satu per satu gambar tadi.

terukir senyuman dimuka

gambar dengan lovely pretty ladies^-^


|nadhirah|amira|hanisah|watie|pipah|

sorry,post sikit jer..nak cepat
kalau ada masa aku post ladies part 2 punya ye.

inshaaAllah^-^




terimakasih^-^
#sitifaizahraini

I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

No comments:

Post a Comment

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^