Monday, December 31, 2012

bow bow bowling#13

Bismillahirahmanirahim...assalamualaikum...


26.12.2012 RABU punya cerita dan aku baru ada masa dan baru ada aura rajin nak updatekan^-^

cecuti canggini dah tak tau nak buat apa haiiiyaya tersangat lah boring asik mengadap FB,twitter dan belog sengal ni

tak lama nak habis cuti aku sambung sem'2 dan sebelum kekawan semua balit maktab,kolej,U ohhh mula rindu lah lepas ni^-^ nanti masing
sibuk study*cehhh kalau lah aku ni rajin...malas punya pemalas ok takpa buat2 rajin kan kihkih ohhh minta bantuan para blogger doakan aku rajin k

so kita orang plan punya plan punya plan terus rancang nak p main bow bow bowling >.< like serius aku tak pernah main binatang ni atau pendek kata aku first time main bowling

teruja+takut=sebab teruja nak main nak cecampak bola macam guli dah aku tengok fuhhh dan takut sebab takut duit melayang free jer tak dapat score mata... kosong kosongg ong onggg nanti bola guling guling masuk longkang haiii rugi rugi

ok ok ok tak nak merepek lagi jom layan gegambar snap snap by me pakai fone jer


JOM LAYAN

 
sibu superbowl
bayaran segamex10 RM3.50,bayaran kasut RM3
tak salah aku lahhh

next
 merah jambu youuu HAHAHA tengah menunggu ketibaan macam YB' dan VVIP
yang belum datang2 weiha aku dah tak saborrr nak main bowling ni haa 

next
ohhh yeah let start our games
say bow bow bowling

next
both brothers ariffin(grey) dan zulaihi(white)
fokus betul diorang main

next
RESULT
TITI itu saya,saya itu TITI kihkih nama d'taip kekawan dan aku dapat 67 mata jer tapi pi pi syukur Alhamdulillah dari dpt kosong kosonggg kan kan kan

Dah habihhh main kitorang pun say bye bye bowling pastu drift p the star mega mall p surau solat asar pastu p minum santai santai kat EDEG eh eh eh layannn

next
special place ada majalah,hiasan yang menarik

next
drink not drunk
cer teka yang mana satu aku punya
TADAA
semestilah yg tengah2 oren sentiasa menjadi pilihan,entah apa lah aku mesti tertumpu menu minum oren/manggo/sirap2 lain kalau aku malas nak pepilih
yang coklat tu beautiful amira punya dan bubble milk tu pretty nadhirah punya

next
 
SEBELUM & SELEPAS
alahai tak sedar punya sedar kitorang lepak borak borak ketawa buat macam kedai sendiri..orang lain datang meminum pun dah balit kitorang sibuk plan nak p mana lagi
nak p makan duit dok cukup so plan punya plan punya plan kitorang plan p KFC hari lain lain lain lah 

next
syok syok baik punya snap snap ada jer tangan yang mengacau
susah kawan dengan kawan terlampau hyper mengacau ni
haiii sayang betul

next
Empat bebudak hyperaktif ni suka mengacau sesama kekacauan
pelik pelik jer perangai
suka buat bising goncang2 gelas berais buat bising,nasib tak kena halau tauke
tapi dioranglah sahabat aku,aku sayang dioranggg

next
walk around the street mall
juling juling mata tengok sana sini barang semua cecantik cecomel rasa nak beli tapi duit tak cukup mengizinkan untuk memiliki HAHAHA

next
comel kan kan kan >.<
ala pakai fone yang kat tempat charger tu,yang tahu buat tahu yang tak tau search GOOGLE
mahal takda duit uppsss

next
kitorang p main bola bola
si budak baju putih tu yang sponser token
terimakasih shuai ge^-^
tapi aku tak mau main ohhh angin malas merasuk,aku tukang hambik gambar jer cukup

pastu kitorang pun balit sebab dah nak maghrib^-^

 aku tumpang beautiful amira
TQ mumy(mira)

ohhh sungguh letih tapi fun funny betul bila kenang balit tengok gegambar diorang
Dan dan dan plan nak p jejalan lagi 28 nanti p memakan kat KFC lastday sebab diorang semua dah nak pergi smbung study sem lagi dan mula busy busyyy (~.~)

nanti aku update entry tu k
salam tatatititutu

SILA KETAWA
Lukis suka hati aku punya hati lukis pemalas nak cepat siap

LAYAN 

LUKISAN BUDAK TADIKA





terimakasih^-^
#sitifaizahraini

I'm hopefully this post doesn't annoys anyone^-^

6 comments:

  1. mcm byk sgt je aktiviti. xkn bosan lg kot.. hehe

    ReplyDelete
  2. amboi, sakan dia bersuka ria.. bukan nak ajak ena tau.. sobsobsob.. lamanyaaa tak main bowling... rindu nk main bowling even selalu masuk longkang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo..mai sini ikut siti jejalan
      main bowling jgn tak main..masuk longkang kita tetap ketawa tersengeh kan^-^

      Delete
  3. bestnya main bowling...jaa lama dah x main bowling tetinba rasa teringin..hihi...btw, blog anda telah berada di dalam bloglist jan-feb blog saya..

    http://www.jaakechik.com/2013/01/bloglist-jan-feb-2013.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. jum main bowling..jaa sponser siti bleh^-^
      Alhamdulillah..nanti siti p skodeng k

      Delete

♥ Terimakasih sudi baca post ni^-^
♥ kekomen jer baik/buruk^-^
♥ in shaa Allah 'asap' saya balas^-^